גינוי נרחב לפעולות הנקם נגד פלסטינים: "לא לאנרכיה"

    אתר קול חי 2 Comment on גינוי נרחב לפעולות הנקם נגד פלסטינים: "לא לאנרכיה"

    פעולות הנקם ביו"ש: ראשי רשויות ביהודה ושומרון מגנים את מעשי האלימות כנגד פלסטינים: "אל לנו להידמות לאויב אכזר, להשתולל ולפגוע בלא אבחנה"

    ארכיון צילום: Kobi Gideon / FLASH90
    14:53
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on סערה ברשת מאמירת גולדקנופף ב'קול חי': "את מטולה לא סגרו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי רשויות ביהודה ושומרון מגנים את מעשי האלימות של יהודים במהלך השבת כנגד פלסטינים ואומרים: "קומץ קטן של היהודים מתוך ייאוש ותסכול לוקחים את החוק לידיים. אל לנו להידמות לאויב אכזר, להשתולל ולפגוע בלא אבחנה. יש לנו את מה שאין למחבלים ולתומכיהם – צלם אנוש".

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ כתב כי "לא ניתן לקבל מציאות שבה המתיישבים חשים כברווזים במטווח בצירים ובסביבות הישובים ברמה יום יומית וסופרים את מתיהם. עם זאת, גם במצב המורכב הזה לקיחת החוק לידיים היא רעה, מזיקה ועלולה להביא לאבדן שליטה ולאנרכיה מסוכנת ואני קורא לכולם להימנע ממעשים שפוגעים בהתיישבות", כתב השר סמוטריץ והוסיף כי "הניסיון ליצור משוואה בין הטרור הערבי הרצחני לפעולות נגד אזרחיות חמורות ככל שיהיו הוא פסול מוסרית ומסוכן מעשית".

    נזכיר כי מאז יום חמישי התפרעו מאות ערבים בכביש חוצה בנימין כשהם חוסמים את הכביש ומיידים אבנים, יורים זיקוקים ואף פתחו באש חיה לעבר החיילים והמתיישבים. גם בצהרי השבת הגיעו מאות פורעים והתכוונו לתקוף יהודים סמוך ליישוב עטרת. במהלך ההתפרעויות שרפו ערבים כלי רכב של כוחות הבטחון, ידו אבנים, הציתו צמיגים, ירו זיקוקים ופגעו ביהודים וחיילים. תושבי היישוב עטרת מחו על החלטת מח"ט בנימין לערוך בידוקים לתושבי היישוב, "מדובר בענישה קולקטיבית", טענו התושבים.

    אמש ארע פיגוע אבנים בחווארה כשמחבלים השליכו אבנים על מכונית שבה נסעה משפחה ישראלית מהר ברכה, בתם בת השנתיים נפצעה קל בפנים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אל לנו להיות כמו האויב האכזר
      אך אם המדינה לא נותנת לצבא לעשות זאת אין ברירה
      כל המרחם על עכזרים… רואים זאת במוחש…

      1. הגינוי שלי הוא בענין אחר, אם הבנתי נכון זה היה בשבת, והשאלה היא ממתי מותר להשליך אבנים או להצית אש בשבת????????